ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ماشین حساب کاسیو DJ-240D

تعداد ارقام: 12 رقم
منبع تغذیه: باتری و نور محیط
حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

در بسیاری از محیط های فروشگاهی و مغازه ها ماشین حساب یکی از تجهیزات ضروری و پرکاربرد به حساب می آید که اگر از نوع مرغوب آن نباشد، باعث کند پیش رفتن کارها و محاسبات شما می شود. ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D یکی از انواع ماشین حساب رومیزی کاسیو Casio است که با کیفیت ساخت مطلوب و قدرت پردازشی مناسب، برای استفاده های فروشگاهی و اداری گزینه ایده آلی به حساب می آید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

این ماشین حساب 14 رقمی رومیزی دارای صفحه نمایشی بزرگ با قابلیت نمایش 14 رقم است و اجازه انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ را برای شما فراهم می آورد. همچنین امکان نمایش ارقام به صورت تفکیک شده در چهار فرمت مختلف (A، B، C و Indian) بر روی این صفحه نمایش وجود دارد. ماشین حساب فروشگاهی کاسیو DJ-240D به دکمه DISP نیز مجهز می باشد و به شما اجازه می دهد تا فرمت تفکیک ارقام را متناسب با نیاز خود تغییر دهید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

ماشین حساب کاسیو مدل DJ-240D علاوه بر انجام محاسبات پایه ای ریاضی، قابیت جذر گرفتن از اعداد، محاسبه درصد، ذخیره سازی و همچنین محاسبه قیمت خرید یا فروش اجناس با احتساب مالیات یا تخفیف را برای شما فراهم می آورد. برای این منظور از دکمه های TAX+ و TAX- می توانید بهره ببرید.

ماشین حساب کاسیو Casio DJ-240D

یکی از قابلیت های کاربردی این ماشین حساب فروشگاهی امکان مشاهده و تصحیح محاسبات قبلی انجام شده می باشد. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا 150 مرحله محاسبات را از طریق دکمه AUTO Review مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه در وارد کردن ارقام، آنها را با دکمه CORRECT تصحیح نمایید.

از دیگر قابلیت های ماشین حساب ساده کاسیو DJ-240D می توان به مجهز بودن آن به دکمه های دو صفر و سه صفر اشاره کرد که باعث بالا رفتن سرعت در وارد کردن ارقام به خصوص در حین انجام محاسبات مالی می شود.

ماشین حساب رومیزی ساده کاسیو Casio DJ-240D هم از باتری و هم از نور محیط انرژی مورد نیاز خود را تأمین می کند. بنابراین در محیط های روشن این ماشین حساب بدون نیاز به باتری عمل می نماید و برای مدتی طولانی شما را از تعویض آن بی نیاز می کند.

 

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D

 

ماشین حساب فروشگاهی کاسیو مدل Casio DJ-240D در ابعاد 38 * 146 * 219 میلی متر ارائه شده و از جمله با کیفیت ترین ماشین حساب های رومیزی می باشد. به طوری که در مقابل آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع، ضربه، گرد و غبار و خط و خش مقاومت بالایی دارد.

کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه راهنمایی های لازم در رابطه با قیمت ماشین حساب کاسیو و نحوه خرید ماشین حساب ضد ضربه کاسیو Casio DJ-240D هستند که برای ارتباط با آنها می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو DJ-240D





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : سه شنبه 30 مهر 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی